Sprzedaż – szkolenie to przeznaczone jest dla handlowców , ale również dla wszystkich tych którzy sprzedaj± własne pomysły, czy pragn± skutecznie przekonać do swoich racji. Uczestnicy ucz± się jak w naturalny sposób rozpoznać potrzeby swoich klientów. Poznaj±, co to s± cechy produktu, co z nich wynika i jak ł±czyć je z korzy¶ciami. Ucz± się jak zadawać wła¶ciwe pytania i jak aktywnie słuchać. Poznaj± sztukę argumentacji korzy¶ci± oraz techniki zamknięć, dzięki temu unikaj± wielu typowych błędów sprzedaży jak choćby nierozpoznawanie sygnałów zakupu. Samodzielne odpowiadanie na postawione przez siebie pytania. Ci±głe zachwalanie produktu nawet po zamknięciu czyli tzw. nadsprzedaż. W zwi±zku z tym, po tym szkoleniu handlowcy działaj± o wiele, wiele skuteczniej, więcej sprzedaj± a klienci otrzymuj± od handlowca to, czego rzeczywi¶cie oczekuj±. Mottem tego szkolenia s± słowa: ludzie nie kupuj± produktu, lecz korzy¶ci z nim zwi±zane a znaczeniem twojej komunikacji jest reakcja, jaka uzyskałe¶