Strona wykrzystuje cookies (ciasteczka). Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie (zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki).
Dowiedz się więcej o celu ich stosowania i zmianie ustawień. Nie pokazuj więcej ostrzeżenia
  szkolenia w biznesie,doradztwo,budowanie zespołu
 
 

Obsługa klienta - uczestnicy podczas tego szkolenia dowiadują się dlaczego budowanie relacji z klientem jest tak ważne, oraz co robić, aby skutecznie tymi relacjami zarządzać. Jak pozyskiwać nowych klientów i jak utrzymywać już pozyskanych. Co robić jeżeli klient mimo wszystko odejdzie i jak zwiększać sprzedaż na rzecz obecnych kontrahentów. Szkolenie to uczy również jak obsługiwać telefonicznie reklamacje. Pokazuje, co tak naprawdę znaczy ton, rytm czy pauza w rozmowie telefonicznej. Dzięki wiadomościom, które uzyskasz na tym szkoleniu będziesz umiał: zdefiniować kluczowych klientów, ocenić rynkowe szanse i zagrożenia. Sprecyzować swoją pozycję u głównych odbiorców. Dokonać segmentacji swoich klientów, oraz określić indywidualne strategie wejścia. W związku z tym będziesz tracił mniej klientów, łatwiej będziesz zdobywał nowych kontrahentów, będziesz precyzyjnie alokował swoje wysiłki co bardzo zwiększy twoją siłę i uzyskiwane efekty sprzedażowe. Mottem tego szkolenia są słowa: W dwa miesiące możesz zdobyć więcej przyjaciół interesując się innymi ludźmi, niż w ciągu dwóch lat usiłując zainteresować sobą innych.
Dale Carnegie

kim jesteśmy  dlaczego my  negocjacje  sprzedaż  techniki prezentacji  budowanie zespołu(teambuilding)  zarządzanie czasem  motywowanie  zarządzanie zmianą  coaching  aikido jako sztuka komunikacji  rozwiązywanie konfilktów  kurs bezpieczeństwa osobistego  linki  kto nam zaufał  kontakt  
aiki-management.pl, e-mail:biuro@aiki-management.pl

szkolenia,doradztwo,coaching,motywowanie,szkolenia w biznesie,eventy,teambuilding,budowanie zespołu,treningi biznesowe,warsztaty,sprzedaż,motywowanie,negocjacje,obsługa klienta,negocjacje,zarządzanie zmianą,zarządzanie czasem,techniki prezentacji