Obsługa klienta - uczestnicy podczas tego szkolenia dowiaduj± się dlaczego budowanie relacji z klientem jest tak ważne, oraz co robić, aby skutecznie tymi relacjami zarz±dzać. Jak pozyskiwać nowych klientów i jak utrzymywać już pozyskanych. Co robić jeżeli klient mimo wszystko odejdzie i jak zwiększać sprzedaż na rzecz obecnych kontrahentów. Szkolenie to uczy również jak obsługiwać telefonicznie reklamacje. Pokazuje, co tak naprawdę znaczy ton, rytm czy pauza w rozmowie telefonicznej. Dzięki wiadomo¶ciom, które uzyskasz na tym szkoleniu będziesz umiał: zdefiniować kluczowych klientów, ocenić rynkowe szanse i zagrożenia. Sprecyzować swoj± pozycję u głównych odbiorców. Dokonać segmentacji swoich klientów, oraz okre¶lić indywidualne strategie wej¶cia. W zwi±zku z tym będziesz tracił mniej klientów, łatwiej będziesz zdobywał nowych kontrahentów, będziesz precyzyjnie alokował swoje wysiłki co bardzo zwiększy twoj± siłę i uzyskiwane efekty sprzedażowe. Mottem tego szkolenia s± słowa: W dwa miesi±ce możesz zdobyć więcej przyjaciół interesuj±c się innymi ludĽmi, niż w ci±gu dwóch lat usiłuj±c zainteresować sob± innych.
Dale Carnegie