Strona wykrzystuje cookies (ciasteczka). Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie (zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegl±darki).
Dowiedz się więcej o celu ich stosowania i zmianie ustawień. Nie pokazuj więcej ostrzeżenia
  szkolenia w biznesie,doradztwo,budowanie zespołu
 
 

Obsługa klienta - uczestnicy podczas tego szkolenia dowiaduj± się dlaczego budowanie relacji z klientem jest tak ważne, oraz co robić, aby skutecznie tymi relacjami zarz±dzać. Jak pozyskiwać nowych klientów i jak utrzymywać już pozyskanych. Co robić jeżeli klient mimo wszystko odejdzie i jak zwiększać sprzedaż na rzecz obecnych kontrahentów. Szkolenie to uczy również jak obsługiwać telefonicznie reklamacje. Pokazuje, co tak naprawdę znaczy ton, rytm czy pauza w rozmowie telefonicznej. Dzięki wiadomo¶ciom, które uzyskasz na tym szkoleniu będziesz umiał: zdefiniować kluczowych klientów, ocenić rynkowe szanse i zagrożenia. Sprecyzować swoj± pozycję u głównych odbiorców. Dokonać segmentacji swoich klientów, oraz okre¶lić indywidualne strategie wej¶cia. W zwi±zku z tym będziesz tracił mniej klientów, łatwiej będziesz zdobywał nowych kontrahentów, będziesz precyzyjnie alokował swoje wysiłki co bardzo zwiększy twoj± siłę i uzyskiwane efekty sprzedażowe. Mottem tego szkolenia s± słowa: W dwa miesi±ce możesz zdobyć więcej przyjaciół interesuj±c się innymi ludĽmi, niż w ci±gu dwóch lat usiłuj±c zainteresować sob± innych.
Dale Carnegie

kim jesteśmy  dlaczego my  negocjacje  sprzedaż  techniki prezentacji  budowanie zespołu(teambuilding)  zarz±dzanie czasem  motywowanie  zarządzanie zmian±  coaching  aikido jako sztuka komunikacji  rozwiązywanie konfilktów  kurs bezpieczeństwa osobistego  linki  kto nam zaufał  kontakt  
aiki-management.pl, e-mail:biuro@aiki-management.pl

szkolenia,doradztwo,coaching,motywowanie,szkolenia w biznesie,eventy,teambuilding,budowanie zespołu,treningi biznesowe,warsztaty,sprzedaż,motywowanie,negocjacje,obsługa klienta,negocjacje,zarządzanie zmianą,zarządzanie czasem,techniki prezentacji